Karin Alexandra Kristina Gustavsson

Hellu!
Som ni kanske förstår på rubrikern så heter jag Alexandra Gustavsson och är 18 år.
Mitt vanligaste smeknamn är Alli.
Jag bor i en liten by som heter Ratu och det är byn breve Lantvallen. Här bor jag med min mamma och pappa, det är bara jag av mina fyra andra syskon som bor hemma eftersom jag är yngst.
Jag här världens underbaraste pojkvän som heter Pelle, utan honom skulle inte jag existera. :)
Jag blev född in i hästvärlden. Det började med att min syster hade en egen häst när hon var liten och sen fick hon ett gotlandsruss som hon började tävla i ponnytrav med. Som alla småsyskon kanske känner igen så ville även jag bli precis som min syster så jag tog min licens 2002, min licens firar 10-års jubileum i år!
I mitt stall får det just nu plats för sex ponnyer men förhoppningsvis efter sommaren kommer det få plats med minst två till.
Jag äger totalt sex stycken hästar fördelat på tre shetlandsponnyer och 3 gotlandsruss varav det bara är russen som står hemma.
En presentation om alla mina hästar kommer senare.
Som Frida även skrev, det är säkert en massa saker jag här glömt så tvecka inte att fråga om du undrar över något så ska jag svara så gott jag kan!
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0