Kul dag!

Idag var jag hemma för att Ralle skulle åka till Djäkneboda och mätas. Antons pappa kom och hämtade mig kl 9 ungefär så hann inte göra så mycket innan de. Han blev mätt till 118,8cm alltså är det en mycket liten pojke jag har! Jaja jag älskar honom lika mycker för de.
Efter de frågade jag  Sandra om hon ville fara ut och köra med mig ikväll och som tur var ville hon det. Hon körde Rackarn och det gick verkligen hur bra som helst ändå fast det var första gången som hon körde! Hon uppskattade det och jag hoppas att hon vill komma tillbaka fler gånger när rebecca inte har tid, så tack för sällskapet! Vi körde rätt lugnt och hästarna kändes fina.
Nu ska ja gå och fira min sista kväll som 17åring med lite korvstroganoff, MUMS!
Lite dåliga bilder från idag:

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0