Åholmen

Hejsvej! Uppdaterade ingenting igår då det var ganska mycket. Började med nationella prov sen direkt jag slutade for jag och jobbade till halv 4. Då tog jag en buss till stan sen for jag hem. Körde faktiskt hem också och det gick bra! Det spöregnade men de hindrade inte mig och Sandra från att fara ut med hästarna en liten sväng. Båda körde och vi körde snabb jogg hela vägen. Det gick jättebra:)
-
Idag såg vi på Frankenstein på skolan. En riktigt bra film faktiskt men ska bli drygt att skriva nåt jävla arbete om den.. Efter det så lyssnade vi på 3:ornas projektarbetsredovisningar för att få tips tills när vi ska göra det. Känns supersvårt att veta vad man ska göra.. Aja nåt kommer man väl på! När jag kom hem så for jag till farmor och farfar och åt sen sov jag en stund tills Alli hade skott klart då for vi ut och körde. Det blev Åholmen och vi körde normaltempo hela vägen och de gick bra. Rackarn trivdes med att springa med en tjej hela vägen;)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0