Äntligen fredag!

Nu är det fika -vi gör inget annat :p
Regnet fortsätter ösa ner... Och jag som hade tänkt fara ut med hästarna idag men om det fortfarande regnar när jag kommer hem tror jag inte det blir. Men vi får se:)
Idag blev det inte att bygga på altanen utan vi är inne och fixar. Jag sågar till staketräcken(?) och ska sen slipa till kanterna så det blir snyggt och fint.
Idag blir det även att äta ute för det gör dom varje fredag. Tror det blir på trafikanten och där har dom sallad så det är bra eftersom jag inte äter "snabbmat".
Hoppas dagen går gott eftersom jag vill ha helg.

Ha en bra dag!!

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Mannen

hahaha, vem försöker du lura med att du inte äter snabbmat? :)

2012-05-11 @ 09:32:02
Postat av: Mikis

Såklart att ni bara fikar, det är ju det byggyrket går ut på :P

När kommer du in till stan så vi kan träna då? Puss

2012-05-11 @ 13:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0