Första dagen på den nya praktiken

Allt gick bra idag på praktiken:)
Dom jag var med var snälla och trevliga.
Det blev en ganska lugn dag. Först var vi på ett ställe och då isolerade jag väggar och sen efter lunch for vi till skolan i Bygdeå och satt upp gipsskivor.
Missade precis bussen som jag hade tänkt ta hem men då var de så snälla så dom skjutsade hem mig -snacka om snälla!
När jag kom hem hade det börjat regna -Vilken tur att jag redan hade bestämt att hästarna skulle vila idag:)
Eftersom det regnade fick hästarna gå in direkt jag kom hem.
Jag gav dom hö och sen fixade jag med vattent och höet. Gav dom en tuss hö och sen gick jag in och började med maten.
.
Jag tog nyss en lång och skön dusch så nu är jag redo för sängen.
Imorgon väntas mer jobb och det ser jag fram emot, hoppas bara att vädret håller sig fint.
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0