Framsteg!

Den här dagen har varit över all förväntan. Jag körde Ralle och Rebban Rackarn, klockade Ralle och jävlar säger jag bara. Är så sjukt nöjd. Måste vara nån polett som trillat ner nu och han förstår mer. Hoppas han nu bara vänjer sig att trava snabbt och kan hålla sig i den gångarten:) Nu behöver jag också bara göra ett smackljud och han travar direkt medans förut så behövdes tusen smackljud och pisk..(Alla som kört honom tidigare vet hur han varit...) Nu börjar han liksom trava av sig själv utan att jag ens säger att han ska ibland! Nu har jag honom på bettet när han travar snabbt och han ligger liksom på mer, älskar livet just nu och speciellt Ralle. Blir kval så fort jag hittar något!
-
Imorgon går ju också minisilverörnen av stapeln! Tyvärr har jag ju ingen till start, men vem vet nån gång kanske jag o Ralle är med;) Både Anton och Alli ska starta så kommer bli jättekul:) Får faktiskt lov att hejja på båda, foxan är ju min träningskompis och Rolex är söt och har ju faktiskt kört han några gånger:] Sen är han ju min "sköthäst" också! Ska åka dit med Bergströms efter två nån gång:)
Gammal bild på Rollepolle:)
/Frida

Kommentarer
Postat av: Anton

Min häst :D:D

2012-05-30 @ 22:31:59
Postat av: Anna

sv: hihi jaa jag läser er blogg varje dag :D



ja det vet jag inte riktigt.. tycker det är jättkonstigt med alla reglerna och så men..:/

2012-05-30 @ 22:45:40
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se/
Postat av: amandaaa

och inte hejjar du på mig och saga :(((((

2012-05-31 @ 10:31:26
URL: http://djungelpanda.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0