Godmorgon

Godmorgon på er!

Imorse när jag vaknade såg jag att solen lyste in i mitt rum och blev då glad och tänkte att äntligen kommer sommaren! Men jag hade fel... Ute var det kyligt och någon minusgrad:(
Men underlagen tror jag att det kommer kunna bli riktigt fint så det håller jag tummarna för!

Foxans förra ägare har berättat att hon kan gå och småprata ute i hagen, inte gnägga utan mer som ett dovt kuttrande(?) men jag har inte hört henne höra det fören idag.
Så söt hon är!! Där gick hon runt mig i hagen och gjorde sitt speciella läte. :)

Idag får jag verkligen inte glömma bort att anmäla till Östersund. Är det någon mer som har tänkt att fara dit?:)

/Alexandra
Slänger in en bild på mina underbara ponnysar❤


Kommentarer
Postat av: Johanna Olofsson

Vad söt hon är:-) Undrar vad det är hon säger?;)

2012-05-07 @ 17:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0