Långhelg!

Blev ingen update igår då jag helt enkelt inte orkade. Direkt jag kom hem så for jag ut och körde Ralle, det blåste jävligt mycket och var typ rädd att blåsa bort! Körde sju dvärgars och det gick bra utom när Ralle skulle gå förbi en fårhage för den var himla farligt. Vi kom oss förbi iallafall och resten av turen gick jättebra:) När jag kom tillbaka for ja direkt ut med Putte. Han var lat som vanligt när han är själv men kämpade ändå på bra, han är ju inte så tränat än trots allt;)
-
Idag har jag bara varit i skolan. Fått tillbaka engelska B NP och jag fick precis G, tack! Fick även veta att ja fick MVG på svenskatalet så de vägde ändå upp de dåliga resultatet i engelskan.. Sen for vi till Bullmark på kalas och sen till stan och hämtade mamma. Jag körde från Sävar till Bullmark sen från Bullmark till stan! Kände mig faktiskt duktig för jag körde där de var vägarbete och i stan. Mitt hjärta slog typ 1000 slag i minuten men jag klarade de som tur var...
-
Nu har jag även helg eftersom jag är ledig imorgon! Jag ska försöka hinna med att köra Ralle, städa rummet, plugga sen kommer Sandra halv 5 då ska vi ut och rida. Anton kommer vid 6 skulle jag tro så ja hoppas vi hinner tillbaka innan det! Jag och Anton ska träna brännboll eftersom jag ska vara med på yran om två v ungefär!
-
Riktigt dålig bild från när Sandra och Putte galopperade på åkern:)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0