monday morning

Nu måste ja börja komma igång med bloggningen känner jag! Men eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om så känns det ganska meningslöst, jag menar hur kul är det för er och bara veta vad jag gör om dagarna, inte särskilt kul kan jag tänka mig men.. Kan ju berätta dom roliga sakerna som har hänt när ja inte uppdaterat iaf!
-
I onsdags var jag ledig så då var ja ute och körde Ralle sen på kvällen kom Sandra och då red vi Zputte och Rackarn. Anton kom också efter ett tag. Vi hoppade och det tycker Zputnik är så jäkla kul så han blir nästan för pigg men han är söt. Rackarn däremot hann jag inte hoppa så många hinder med innan han slängde av mig.. Hoppade upp igen och red lugnt ett tag sen bytte jag och Sandra häst och han slängde av henne också men hon red också efter och då skötte han sig. Önskar jag var asbra på att rida så ja bara kunde sitta kvar vad han än gjorde men det är ju råsvårt när man inte är superduktig på att rida.. Aja kul var det iallafall:)
-
Torsdag och fredag var jag med Anton och de hände väl inte så mycket, vi for på kalas på Ostön och på fredan for vi till stan. I lördags hade jag världens migrän på morgonen men for ändå ut och provade Rackarns nya balans. Han var sjukt lat och bara dryg så märkte väl ingen skillnad på balansen då ja inte kunde känna riktigt. Istället for vi ut alla 3 igår och körde intervaller. Rackarn såg bra ut och Rebecca sa att han kändes fin också:) Ralle var jättefin men han travar lite konstigt när man kommer upp i högre farter så då slår han över i galopp, får se om ja hittar någon lösning på det!:) Zputte gick bra som vanligt. Liten kul och läskig sak som hände också, när vi var på väg hem så joggade vi ner för en backe och rätt som de är så tvärstannar Ralle för en älg som springer över vägen och jag flyger framlänges och ramlar nästan av rockarden haha.. Aja klarade mig med några blåmärken på knäna!
-
Sandra ska försöka lära mig hur man får in någon film också så de blir kanske lite roligare!
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0