mystur

Go'kväll!
.
Idag blev det en mystur för mig och hästarna.
Jag körde Disse och lät Foxan gå på släp.
Disse var ovanligt tittig och kunde inte riktigt koncentrera sig från början men han skärpte till sig på hem vägen och sprang på väldigt bra!
Foxan som jag anser egentligen inte tycker om att gå på släp, eller hon blir otroligt seg då, lunkade på väldigt bra och ville nästan springa breve istället för bakom.
Efteråt stretcha jag båda hästarna och jag tror dem ändå tycker det är skönt för annars skulle dem väl inte stå blickstilla?
släppte ut hästarna i hegen igen och gick in och åt lite mat. Jag orkade inte göra någon middag så jag värmde bara rester...
När mamma kom hem for vi direkt och hämtade hö. Jag passade på att köra både dit och hem.
.
Nu sitter jag vid datorn och tänkte försöka börja på den sista inlämningen vi kommer ha på historian men om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte lyckas få ner många rader idag..
Vilken tur att den senast ska vara inlämnad den 1 juni.
.
3 bilder på Jasper från helgen.
Mer bilder kommer inom kort!

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0