Och så var det en ny vecka

Godmorgon!

Nu är det måndag igen. Känner mig lite trött men det funkar ändå:)
Jag hoppas veckan går fort så det blir helg igen!

Igår blev det en mysig kvällstur för min del. Skodde även lillagumman.
En tråkig sak var att Ella, Jimmy och Tove hann fars hem innan jag for ut och körde så dom kunde inte följa med. Menmen nästa gång kanske?:)
Tillbaka till körturen då.
Jag körde även lillagumman och lät disse hå på släp. Båda var pigga och sprang med spetsade öron. Vissa stunder låg jag raklång i speedcaren för hon var så pigg:) Det gillas mycket!!

Jag står inför ett svårt dilemma..
Pelle tar studenten den 8onde och har fika den 9onde. Både han och jag vill att jag ska vara där men den 9onde är det en heldag på dannero och Östersund kör sin Jämtlands lilla pris. Foxan har två möjliga lopp på dannero och disse kanske har ett. Eller Östersund som är ett kortlopp där hon står på ca120m tillägg. Frågan är nu ska jag starta eller inte?
Det positiva om jag startar i Östersund är att jag får vara med min älskling men det negativa är att det är en lång resa för bara ett lopp.
Det här är verkligen svårt!
Men jag har några dagar till på mig att fundera för anmälningarna har inte gått ut än:)

Idag ska jag ut på en lätt springtur eftersom jag inte gjorde det igår. Sen ska jag även ut med dom bästa!
Och till sist skulle jag behöva plugga:(

Finaste Foxan!

/Alexandra

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0