Östersund❤

Godmorgon folket!:)

Jag har inte haft tid till att blogga i helgen så tänkte försöka skriva om hur min helg har varit nu.

I fredags jobbade jag till 4 och då tog jag direkt bussen hem.
Det regnade hela fredagen men när jag kom hem hade det slutat så jag bestämde mig för att fara ut med hästarna efter maten. Men tror ni inte att det började regna igen då jag var på väg ut med hästarna?!!?
Sjukt tråkigt men jag for ut iaf.
Jag körde disse och tog det ganska lugnt. Han kändes pigg och fin med spetsade öron:)

I lördags for jag upp till Skellefteå på förmiddagen för att pröva balklänningen jag ska ha om 2 veckor.
Den är jättefin och passade perfekt!
Nu känns det riktigt spännande eftersom det börjar närma sig, hihi
När jag kom hem duschade jag och sen gjorde jag mig i ordning för att fara på middag i Robertsfors. Maten var god:) fläskfilé med svamp/kantarell sås och potatisgratäng - mums fillibabba!
Efter middagen for jag hem och lastade in hästarna i transporten och gasade iväg mot Östersund.

Så nu sitter jag i bilen och ska försöka vila lite innan det blir full rulle igen.
Idag gäller det!
Jag har 3 spännande lopp dom jag väldigt mycket ser fram emot:)

Skriver sen hur det har gått.
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0