Rubrik..

Hejsan!!

Det har blivit lite bloggande på sista tiden men det är svårt att blogga när man inte känner någon motivation till det.. Jag har sagt det förut, men säger det igen, jag ska verkligen bli bättre!
Har verkligen ingen aning om vart Frida har tagit vägen men hon kommer väl tillbaka med tiden:)

Igår var trodde jag att jag skulle ut och köra med Frida men hon hörde aldrig av sig så då for jag och mamma ut på en tur. Jag red fina foxan och mamma körde disse.
Jag red i montésadeln och det gick bara bra!
Jag har inte bestämt mig än men jag kanske ska anmäla henne till montén i Östersund. Dock tyckte jag hon var lite tung i munnen igår när jag red henne så jag vet inte än.. Har på mig till måndag kväll att bestämma mig för om de blir monté eller inte.
Disse var fin stundvis, pigg och framåt vs. galen och galoppig. En sak som gör mig glad är att han gör mer och mer framsteg min lilla bebis.

Idag har det verkligen inte varit nå fint väder.. Det snöade inatt och snön ligger fortfarande kvar, även om den är påväg att smälta bort pga regn. Det är så otroligt tråkigt när vädret är som det är. Hästarna fick iaf vila i och med vädret plus att jag inte känner mig 100% frisk. Har ont i huvudet och halsen måste bli bättre tills imorgon då jag och mikis nog ska träna.

Har inte så mycket mer att berätta just nu. Får se om jag slänger in ett till inlägg lite senare:)



Min fina lilla flicka!❤

Vad tycker ni, hiss eller diss till det röda huvudlaget?

 

/ Alexandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0