Sol och brännboll!

Hej! I lördags var jag på yran och spelade brännboll. Jag är kass på de men de gick ändå sjukt bra! Träffade nästan alla bollar jag slog, vilket inte brukar hända. I början var de lite kallt men sen på dagen blev de skönt så man fick lite färg! Hanna och Anton var med och "hejjade" så efter matcherna for vi och åt pizza. Mycket gott:) Anton for hem vid halv 5 sen for jag och Hanna till hennes pappa i Innertavle. Vi myste och ryktade deras 3 varmblod. Tog några bilder som jag kan visa senare! Sen for vi iallafall till mig och grillade grillspett. Riktigt gott blev de och vi kunde sitta ute och äta, ännu mer sommarkänsla!:)
-
På söndagmorgon for vi ut och körde alla tre. Jag Ralle, Hanna Putte och Rebban Rackarn. Det gick väldigt bra och ja märker framsteg varje gång, love it! Rebecca tyckte Rackarn kändes jättefin så nu ska han starta på söndag i Skellefteå så får vi se:) Tyvärr så skulle de inte vara något kval då så får vänta med att kvala Ralle men vet inte när..
-
Har tyvärr inga färska bilder men ja bjuder på några gamla:)
Söta Junne!
Junne och Lasse haha:)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0