Sorryyyy!

Hej! Blev någon sorts oplanerad bloggpaus från min sida då jag helt enkelt inte haft tid och nån speciell lust, men nu är jag tillbaka! Ja kan ju räkna upp lite vad jag hunnit med eftersom jag inte haft tid att blogga..
*
- Jobbat på stallbacksresturangen förra fredag och lördag
- Heldag på Umåker på söndagen, 5a med en riktigt dålig tid så jag är inte särskilt nöjd Rebecca vet jag inte vad hon blev med honom men en bättre tid iallafall:)
- Varit med Anton och firat valborg
- Plugga
- Tränat häst både hemma och hos Anton
- Varit på 70 års kalas
- Varit på Solängets heldag med Anton(Blomma 5a och 4:a, Rolex 1:a på 2.04.3(!), Zeus diskad, Heba struken från kvalet för oregerlighet... bara o bryta i hop o komma igen)
-
Så ja, jag hoppas ni har lite överseende för att jag inte haft tid att blogga.. men som sagt, nu kör vi igen:)
-
Idag slutade jag kl 2 så då kom farmor och farfar och hämtade mig. Nu har jag varit där och ätit så nu ska ja fixa stallet sen fara ut och köra alla tre, hade tänkt köra i hagen idag ifall det inte är alldeles för blött:)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0