Straffad...

Idag har varit en dålig dag. Fick 1p från G på MatteNp men kommer ändå få G i betyg. Men ändå, känslan att få IG är inte rolig, typ andra gången i mitt liv som jag får de, man känner sig inte duktig:( Sååå nu fick Hanna komma på ett straff till mig och de blev att jag ska ta ut hästarna och mocka o allt i en vecka. Även om de inte är så farligt att göra allt de där så är de jobbigt när man varit i skolan en hel dag och ska fixa de eller att man varit uppe sent och är jättetrött på morgonen, jaja vad gör man inte för sina små älsklingar, förtjänar de ju dessutom:) Nu sitter jag och väntar på Hanna för vi ska gå och belöna oss själva med en lyxshake för att vi klarade G i MatteB så nåt bra iallfall!
-
Ikväll får jag nog fara ut och köra själv. Rebecca är sjuk och mina kära hurtiga vänner Alli och Sandra springer blodomloppet! Ska ut med Putte och Rackarn har jag tänkt. Ralle körde jag igår och de var helt sjukt, aldrig någonsin trodde jag att jag skulle måsta hålla honom och ta ner honom från en galopp för att han vill framåt! Hoppas det fortsätter såhär nu!
-
Eftersom att min kamera är borta har jag bara gamla bilder.. men de är väl bättre än inga!


Här är bild på pappas häst Hook Broline och Malin Viklund. Just nu står han hos min "skogsgranne", alltså typ 2 km från mig;)
/Frida


Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina Hooken:)

2012-05-31 @ 15:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0