Träningsrunda med Alli

När jag hade ätit gick jag ut och selade på Rackarn. Han är fett dryg mot mig och det hatar jag haha. Han kan verkligen inte stå stilla men de kan han med Rebecca..  Aja tur han är söt;) Satte på honom boots fram idag och det gick bara bra. Jag och Alli värmde upp Vitnäs sen körde vi intervaller på Sladanvägen. Rackarn var superduper pigg hela vägen och hade svårt att slappna av mellan intervallerna. Enda gångerna han hoppade var för några gupp så det var ju bra. Bakaktionen såg och kändes mycket bättre än förut så jag hoppas det fortsätter så!
-
När jag kom tillbaka så ryktade jag Ralle lite, de är verkligen det bästa han vet haha!
-
Nu ska jag sätta mig och skypa med älsklingen plus kolla lite gamla engelska np då jag har prov imorgon..
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0