Uppe med tuppen

Godmorgon alla solstrålar!

Det har varit full fart hela morgonen. Mamma väckte mig halv 5 för att jag skulle hålla henne sällskap innan hon for till jobbet. Kände mig riktigt pigg och tog mig faktiskt upp! - ett mirakel;)
Satt vid köksbordet med henne och drack lite te.
Sen när mamma for gick jag ut till stallet och släpet ut fyra underbara små hästar.
Mockade, fyllde vatten, hö och kraft plus sopade inne sen fyllde jag vatten ute och gav dom även hö.
När stallet var klart gick jag in och gjorde mig själv i ordning och nu sitter jag i bilen på väg till skolan:)

Hoppas alla får en toppen dag idag!
/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha Tre underbara dagar hos din pojkvän och ha det jätte bra på balen kramar

2012-05-22 @ 09:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0