Veckan går i träningens tecken

Hej:)
Veckan har verkligen gått i träningens tecken för min del.
I måndags hade jag idrott som vanligt och sen efter skolan for jag till mikis för att träna.
Vi tog bilden till IKSU. Vi började med att springa 1,8km på löpbandet och sen körde vi mage, rygg, axlar och rodd.
I tisdags red jag mina små älsklingar. Det gick bara bra. var ute i ca 50 min.
I onsdags sprang jag och mikis ca 4,5km och det känder verkligen bra! Nu är jag riktigt taggad till blodomloppet.
I torsdags red jag foxan och mamma körde Disse. Det blev backträning. Hästarna kändes fina och blev mer och mer taggade efter varje backe. hade nog kunnat göra minst 4st till men jag vill börja lite lätt med dom eftersom det var länge sen jag körde backtäning med dom:)
.
Idag har jag varit ute och kört billy. Han var riktigt duktig och han har MYCKET energi i sin lilla kropp.
Känslan man får då man tror att det är söndag och inser att det bara är fredag. -så underbart!!
image description
Jag tror han kommer kunna bli något stort! :)
.
.
Det som hade blivit så bra rivs nu upp ännu en gång... orkar snart inge mer.

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mikis

Hehe vilken "bild" var det vi tog till IKSU? ;)

Puss gumman!

2012-05-19 @ 21:30:29
Postat av: Mikis

Vem är det förresten som jiddrar med dig?? Vem är det jag ska klå? :) Du vet att jag alltid finns här. Love U <3

2012-05-19 @ 21:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0