Vi ser det regna

Godmorgon:)

Orkade inte skriva igår så jag gör det nu istället.
Allt gick bra på praktiken och vi har nu börjat bygga en altan. Får se om vi fortsätter på den idag eller om vi går något annat eftersom det regnar.

Igår när jag kom hem gick jag upp och var med mamma ett tag o väntade på att pappa skulle komma hem med lillgummans nya skor.
Efter maten gick jag ut och skodde henne runt om, nu hoppas jag att jag har fått till den perfekta räseeeerbalansen på henne så det bara är att gasa på söndag.:)
När jag var klar selade jag på henne och tog disse på släp och började gå mot Frida.
Vi körde åholmen som ni redan säkert vet. Körde i normaltempo hela vägen och det gick bra:)
Disse tappade dock en sko.. (typiskt) men i och med det fick jag en idé som jag kanske ska pröva, det blir spännande.
Efter körturen nattade jag hästarna sen fixade jag lite grejs sen gick jag o la mig tidigt.

/Alexandra
Fina foxan!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0