Dilemma

Jag står inför ett mycket svårt dilemma...

Den 6e oktober är det ladies night i Sundsvall som jag har köpt en biljett till och ska gå med mikis och några av hennes kompisar men i och med montévinsten på hagmyren gick foxan upp från en 12e plats till en 4e plats i snabbaste montéponnyn i år.
Och just den 6e oktober är det montéSM.

Så ni kanske förstår mitt dilemma?

Det blir att sätta sig ner o ta ett ordentligt snack med både mamma o pappa plus mikis:)

Hur tycker ni jag ska göra?
MontéSM eller ladies night med mikis?:)

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: signe h

Monté SM, de ee otroligt roligt att va med i mästerskap, spec om man faktiskt har en stor möjlighet att va med i främmre träffen. Man vet aldrig näe man får den möjligheten igen. Ladie night kan du gå på fler gånger i livet. Hoppas du får en fantastisk dag/ kväll vad du än väljer o återigen, grattis till fina framgångar m dina fyrbeningar

2012-09-05 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0