Snabbjobb

Hejhej! Igår körde jag och Rebecca snabbjobb på banan. Det gick bra, Rebecca va helnöjd mesans jag inte var helt. Ena heatet så startade Rebecca med tillägg på mig och eftersom det är skog inne i banan så slutade ralle se rackarn en stund så då tvärstanna han och slog några gånger.. Han börja springa snabbt igen eftersom jag inte blev så glad på honom hehe:) annars kändes han laddad och fin och gick nästan bättre heatet utan check:)

På banan träffade vi också hooken och Sara som var ute och laddade inför söndag:) hästarna blev inte lite taggade när han kom och körde om i full fart haha;)

Just nu sitter jag på bussen in till stan, är sjuk men har körlektion så kände det var bäst att komma på den:) jag och Anton har typ kommit lika långt på körskolan nu o ja undrar vem som får det först;) tyvärr tror jag de blir han men ska göra så gott jag kan!


Kommentarer
Postat av: Hannah

sv; Har faktiskt ingen aning, tror inte att det är att han blir taggad och vill tävla för han gör det även om vi är ensamma och då finns det ju ingen att tävla mot..

Svar: Men vad konstigt.. Ligger han alltid på och tar i när du kör ensam eller kommer de bara utan anledning? Kör du alltid intervaller eller fort på rakbanan?
Alexandra & Frida

2012-09-12 @ 19:33:12
URL: http://travhobby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0