Två glada tjejer!

I lördags var det Ella och Tyvas första lektion på travskolan.
Det var två väldigt spända tjejer som satt bak i bilen när vi rullade mot travet.
Vi kom tidigt till travet för jag skulle se om jag hittade nå skor till mina ponnysar.
Vädret var kallt o det små regnade så dom var mest inne o myste o borstade på två utav hästarna på travskolan.
Efter kursen var det två tjejer som det verkligen lyste om!
Jag fick höra sen att Ella hade gått runt hemma o sagt att hon ville att det skulle bli lördag foooort! och jag skulle tro att Tuva kände likadant:)
Hoppas dom kommer tycka det är fortsatt roligt och tidsnog ta licensen o börja tävla med Billy!

/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh så kul att höra att dom tyckte att det var så roligt! :D

Svar: ja dom tyckte verkligen det var superkul!
Alexandra & Frida

2012-09-03 @ 11:48:45
URL: http://annaeidegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0