V75 i Skellefteå

Godmorgon! Eller säger man kanske Goddag till o med?:)

Står på parkeringen o ska jobba idag eftersom det är V75 i Skellefteå.
Jag fryser redan nu så jag hoppas de inte blir långdraget.

Mysan och Fappris kommer jag nog inte hälsa på, de väcker bara för mycket onda och hemska känslor och tankar och då kommer det sluta med tårar och det orkar jag inte...
Jag vet att jag har sålt dom och att dom då inte är i mitt ansvar eller att jag har något att säga till om men det gör ändå så fruktansvärt ont i hjärtat att se sina änglar på det sättet.
Hade jag vetat vad som skulle hända hade jag ALDRIG och då menar jag verkligen ALDRIG sålt dom hit.
Så förlåt mina änglar, förlåt!❤

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anna

Vart står dom nånstans?:(
Varför har dom det så dåligt, lät inge roligt alls!! :(

2012-09-12 @ 08:05:00
URL: http://annaeidegren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0