Avelsvärdering med Vitamin

Hejsan
 
I lärdags var jag med Vitamin på en avelsvärdering. Han var lugn och fin när jag visade honom, nästan för lugn men det kändes ändå ganska bra, fick till traven även fast han springer bättre ute. Sen var det bara att vänta på reslutatet.. Det kändes som en evighet. Men tillsut var det dags igen och när han började prata om kritiken så lät det bra men sen gick det bara utför och jag minns inte vad han fick för slutpoäng... allt blev bara grått. Så nu får vi se om det blir att kastrera honom eller om han lika gärna får gå kvar som hingst eftersom han är 12år.
Men en sak jag minns var iaf att han fick 9 på traven och det är jag stolt över.
I mina ögon kommer han iaf alltid att vara snyggast! 
Hahah, ignorera mig på bilderna! :P
/Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0