Blåsväder

Hej
 
Gud vad det blåååååser ute. Det var tänkt att jag skulle hitta på något med mina små älsklingar idag men jag skippade det i och med vädret, jag vill ju inte precis blåsa bort. 
Istället har det blivit mys i stallet och det är inte helt fel heller.
Det var nog ganska bra att jag inte begav mig ut på en tur för jag hat fruktansvärt ont i min hals och har haft en otäck huvudvärk större delar av dagen så har jag otur håller jag på att bli sjuk.. 
 
Imorgon skulle det ha varit storstädning på umåker inför helgen men det ska vara sjukt dåligt väder imorgon och på onsdag så städningen blev flyttad till torsdag. 
Så alla stall 10b:are kom och hjälp till och städa på torsdag för det behövs verkligen!
För vem vill visa upp en skitig bana när det är sjävlaste v75? 
Inte nog med att vi anordnar v75 på lördag så har vi v65 på fredag och en heldag med ponnytrav på söndag. Jag har en fullproppad helg framför mig. 
 
Bjuder på några bilder från v75 från tidigare år.
 
/Alexandra
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0