Dag 3. När och varför började jag rida?

Den här dagen ändrar jag lite eftersom jag aldrig har gått på ridskola eller så utan jag fastnade för travet direkt. 
Min syster fick en ridhäst och gick på ridskola ett tag men gick sen över till trav så när jag väl började höll vi på med trav och det föll naturligt för mig att även jag skulle börja. 
Jag vet inte exakt hur gammal jag var men kanske 5-6, jag kan även ha varit yngre. Men första gången jag "red" var jag inte ens ett år så hästar har alltid funnits i mitt liv och det kommer kännas väldigt konstigt om jag någon gång kommer sluta med dessa underbara djur.
Det ska börjas i tid.
/Alexandra

Kommentarer
Postat av: Gun

Det där är mammas och mormors hjärtan<3<3<3<3

Svar: <3<3
Alexandra & Frida

2013-04-23 @ 19:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0