Dag 4. Det här behöver jag träna mer på

Man kan alltid bli bättre och lära sig mer men när jag nu tänker efter så kommer jag bara på några saker som jag verkligen behöver bli bättre på.

~ Det första är min montésits, Jag vill komma upp mer så att jag skapar en liten lycka mellan mig och hästryggen samt få min tyngdpunkt längre bak. 
Jag jobbar vidare och tidsnog ska jag nog kunna ha den perfekta sitsen, iaf i mina ögon. 
 
~ Det andra är att jag skulle vilja bli bättre på balansering och utrustning. Jag skulle tidsnog bara genom att titta på en häst/provköra den se vad den skulle behöva i balansering och utrustningsväg. Visst har jag lärt mig en del under mina ponnyår men jag skulle vilja bli så otroligt mycket bättre.
 
~ Det tredje som jag skulle vilja bli bättre på och som jag även funderar på att utveckla nu till hösten eller så är hästmassage och stretching. Älskar stunderna i stallet då det bara är jag o hästarna och jag pysslar om dom till tusen och man riktigt ser hur dom njuter. Massage och stretching är något jag verkligen tror på. Sen laser ska ju också vara riktigt bra men det har jag tyvärr inte någon tillgång utav men det skulle jag vilja ha och vilja lära mig att använda. 
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0