Dag 6. 10 saker du inte visste om mig

   Jag fryser nästan jämt.
 
√    Jag kan ibland ses som väldigt tjurig, när jag väl har bestämt vid för en sak brukar jag även genomföra det.
 
   Jag har alltid haft en dröm om att köpa ett föl och träna upp den helt själv o starta i årgångsloppen men det har aldrig blivit av.
 
   När jag slutar med ponnytrav vet jag inte om jag kommer fortsätta med hästar även fast jag vill ta montélicens för storhäst.
 
  Jag valde helt fel gymnasie, eller helt fel skola rättaresagt.
 
  Bara tanken på oliver, fetaost och subway får mig att må illa så att jag nästan spyr.
 
   Jag hatar att sova ensam så därför sover Yoshi alltid med mig.
 
   Jag skulle vilja bli ekonomiskt oberoende.
 
  Pannkakor är det äckligaste som finns men det går bra att äta om man steker upp dom dagen efter i mindre bitar.
 
√   Jag är urusel på att komma på sånna här saker.
/Alexandra
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0