Dag 9. Min första favorit häst

Min allra första favorithäst var Näsvallens Fapriola som även var min första häst. Hon kom till oss för flera år sen och var då egentligen tänkt till Krille men hon bröt benet i transporten och när hon sen var friks kom hon tillbaka blev hon min. Det var jag och hon mot världen endsa tills jag växte ur henne och jag var tvungen på att släppa taget om henne.
Andra såg henne som en sur kärring som bara vänder rumpan till men jag såg vem hon verkligen var, en underbar ängel som bara var rädd att släppa in vem som helst. 
Hon lärde mig huuuur mycket som helt och det är jag tacksam för.
Hon är ingen supertravare med världesn stam men för mig är hon en på miljonen<3
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0