En liten diss

Efter min lilla promenad tidigare idag har jag legat däckad och inte alls mått bra och nu när jag vill sova kan jag sjlvklart inte somna.. så därför kommer nu en diss.
 
Jag vill dissa v75 tidningen som umåker har gett ut för att dom inte ens kunde nämna att det även är en heldag med ponnytrav på söndag. 
Det är ju vi som är framtiden så varför gör man ingen reklam om oss? 
Varför är vi helt och hållet osynliga för stortravet? (Just i detta tillfälle drar jag alla över en kam.)
Det här är något som gör mig så sjukt arg och ändå är det bara en skitsak egentligen. Men hur svårt hade det varit att på någon av alla tidningens sidor skriva en liten artikel om ponnytravet? 
Tydligen jättesvårt... 
Inte ens dvärgbjörken hade man skrivit om och det går ju ändå på fredag, dåligt!
Nu när jag har fått säga allt som jag tycker är dåligt vill jag passa på att hissa att dom faktiskt hade gett stall 10b och travskolan hela baksidan(!!!!!!!!!) så det är ju positivt iaf.
 
Till nästa år, glöm inte bort oss ponnykuskar och ponnytravet i helhet!
 
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0