Förlåt

Ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen från min sida. Jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska skriva och har haft fruktansvärt mycket i skolan. Skolan går liksom före allt för mig just nu. Jag måste få så bra betyg som möjligt på de kurser som jag har kvar! Funderar iallafall på att göra någon typ av lista så man iallafall får liteinspiration.
 
Träningen med våra pållar går iallafall bara bra. De tränar väl på som de ska och ska förhoppningsvis till Skellefteå den 20e och starta vilket känns kul. Blir nog bra prepare inför heldagen på Umåker som jag längtar till. Synd bara att Rackarn inte hade någon passande prop så vi får se vad vi gör med honom, om han får gå ut ändå, det är ju ändå hemmaplan:)
 
Har faktiskt varit duktig och skrivit ett träningsschema. Det brukar jag inte göra men fick något ryck så nu får vi se om det följs! Underlaget är ju inte det bästa på vägarna just nu men man får göra det bästa av de. Vi har i år igen fått tillåtelse att köra på en "grannes" travbana men den är inte heller helt bra nu men jag hoppas den blir det snart! 
 
I vilket fall som helst så ska jag försöka bättra mig när det gäller bloggandet. Har iallfall ett till inlägg jag måste skriva. Jag och Rebecca har nämligen kommit på en sak som underlättar och gör träningen roligare! Nu blev ni nyfikna va;)?
 
Får bli en liten bildbomb:)
 
 
 
/Frida
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0