GPS-tips!

God morgon! Igår försökte jag och Rebecca köra snabbt med killarna men det var inte så lätt. Underlaget var totalt värdelöst och eftersom att Ralle gärna hoppar över vattenpölar resulterar det i galopp.. Aja när dom sprang tycker jag ändå det gick bra. Rackarn har varit ganska dålig några gånger på senare tiden men nu var han faktiskt väldigt bra! Vi körde iallafall ett 1700m heat men lite av och till på tempo på grund av underlagett! Nu siktar vi på lördagens tävling i Skellefteå, jag hoppas så att Ralles lopp blir av..
 
Tänkte också presentera en väldigt bra sak! 
Alla vill förstås ha en GPSklocka och även jag, men eftersom dom är ganska dyra och jag inte vet hur länge jag kommer ha användning för den har jag ingen. Därför provade jag och Rebecca mammas GPSklocka. Den fungerar inte på samma sätt utan man måste föra in resultatet i datorn för att se, men när man väl gjort det är den väldigt bra! På skärmen ser man typ distans och den piper efter varje kilometer och vad klockan är. Sedan när du lägger in den på datorn ser du vilket tempo du haft varje kilometer, ditt bästa tempo osv. 
 
Den är dessutom lite billigare, mamma har en Garmin GPS och den går på 1395kr. 
https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/prod63511.html 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0