Helt, helt underbart!

Igår tog min fina Ralle och jag en dubbelseger på Umåker! Har aldrig hänt med mig förut och hade aldrig ens vågat drömma om att det skulle bli med Ralle. Är inte så mycket för det här med att skryta om sin häst men jag måste få göra det nu haha;) Seriöst, han sänkte sitt rekord med 5 sekunder och travade som en klocka hela vägen båda loppen. Han galopperade några steg men resten travade han fint, känns så fantastiskt skönt att det äntligen har lossnat för oss! Svårt att hålla tårarna tillbaka när man få höra så fina saker om honom, min fina fina Revansch<3 
 
Nu gäller det bara att ta det lugnt med honom så att han har kvar livsglädjen! Han verkade ha tagit loppen bra än så länge iallafall. Igår när vi kom hem var han helt som vanligt och idag rusade han ut ur stallet när jag släppte ut honom, gott tecken! 
 
 
/Frida
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0