Hur gick städkvällen igår?

Städkvällen gick bara bra igår och bättre än förväntat. Dock hade det verkligen inte skadat om vi hade varit fler!!
Vi krattade runt stall 10, vid hagarna och bort mot spånet sen planterade vi blommor och fixade kattgravarna. Lite hemsk på nå vis att det är två gravar precis utanför stallet men ändå gulligt att man har tänkt så mycket på deras bortgång:')

När allt var klart gick vi ner till Sara som bjöd på varmkorv o rulltårta.
Haha vi använde bara ett bord dock hade vi tagit en massa stolar från andra bord. När alla var mätta o belåtna gick vi tillbaka upp till stallet för att städa invändigt.

Det börjades prata en hel del och fy så gammal jag kände mig då..
• För det första, när jag höll hus på travskolan var det i det gamla travskolestallet som inte ens finns kvar längre.
• För det andra, var några knappt födda när jag tog licensen, 2002.
• För det tredje var det riktigt trevligt!

Jag hann även pussa lite på Lill gubben Aldur som för övrigt är som en stor köttbulle.❤

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0