Rosett UF

Hejsan!!
 
Nu under mitt sista gymnasieår går jag en kurs som heter projekt och företagande där jag har valt att starta ett eget företag. 
Mitt Företag heter Rosett UF och inriktar sig på att göra tävlingsrosetter. 
Rosetterna finns i tre olika sorter. Enfärgade, Tvåfärgade och Trefärgade.
Jag har tillgång till de flesta olika färger på banden så som blå, gul, röd, grön, vit, svart, lila, vinröd med flera.
Som mittenpärla har jag lite olika alternativ, runda pärlor i olika förger och storlekar, halvapärlor i silver och rosa. 
Jag väntar även på nya pärlor och kommer återkomma med hur dom ser ut när dom väl har kommit.
 
Pris: 10kr/styck (max trefärger)
Vid köp av fler än 10st kan paketpris ordnas.
Om rosetterna ska skickas tillkommer en fraktavgift på 10kr
 
Beställningar görs lättast till min mail, [email protected] men man kan även smsa till 0705898523
 
Det är bara att fråga om ni undrar över något.
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0