Skellefteå

Nu har äntligen startlistan till skellefteå kommit. Trodde inte att det skulle bli så många som skulle vara med men tydligen så de va kul! Dock ser det väldigt hårt ut för vår del men vi får göra vad vi kan:) 
 
 
 
Har även försökt ragga sponsorer hela eftermiddagen, inte lätt alltså. Men tror jag har hittat en eller två haha:) Jag och Rebecca skulle egentligen ut och köra idag men det blev ju inte eftersom att det spöregnade, inte särskilt bra för varken hästar eller kuskar så vi stanna inne. Istället har jag suttit och pluggat MatteC ett bra tag nu. Det mesta sitter ändå men fortfarande mycket kvar att lära.. Har gått fantastiskt bra i skolan för mig på senaste tiden så hoppas att jag klarar MatteC nu som typ är de enda jag har svårt för:( 
 
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0