Söndagstur

Idag blev det en härlig söndagstur med mina små troll!
 
Disse går ibland med tåvikter och då brukar jag låta själva fästet sitta kvar. och så här i dagarna såg jag att han hade tappat en vilket kändes väldigt drygt.. iaf jag tänkte att aja nu var det bara att köpa nya tåvikter men så idag när jag var o hämtade hästarna hittade jag tåvikten!!! Snacka om att jag blev glad
 
Hästarna var fina idag, Disse sprang på riktigt bra vissa stunder och Jollan såg pigg ut och det var hon säkert också. Det blev lite intrevaller, inte så snabba utan lite längre med mindre fart. Efteråt stretchade jag hästarna och dom fick även lite massage.

Jag skulle så gärna vilja hitta "felet" med Disse eller om det bara är att acceptera att han är som han är. Liksom ena gången går han så sjukt bra och hela livet känns underbart för att nästa gång kan han inte trava ett enda steg, typ.
Men vi tar en dag i taget och kämpar på för tillslut ska det gå våran väg<3
 
Jag har även anmält hästarna till heldagen på umåker så nu är det bara att vänta på listorna:)
Det enda jag tycker är negativt med det nya anmälningssättet är att man inte får någon riktigt bekräftelse på att anmälan verkligen är gjord. Visst det kommer upp "tack för din anmälan" men jag känner mig inte helt trygg med det. haha, är det någon fler som känner likadant? 
 
/Alexandra
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

jag tycker precis som du!! när jag kollar startlistorna har jag alltid hjärtat i halsgropen haha, men det blir ju mycket enklare för banorna att ta emot anmälningarna :)

Svar: Ja själva systemet är ju huuuuur enkelt som helst!!! men jag hade velat att man fick en tydligare bekräftelse :)
Alexandra & Frida

2013-04-22 @ 08:58:03
URL: http://www.ponnytravarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0