Trevligt sällskap

Idag frågade Frida om jag skulle ut med någon av mina hästar så då sa jag att jag evntuellt skulle ut med Jollan och sagt o gjort så blev det en ridtur på min lilla tjockis. 
På hemvägen började hon dock halka sjukt mycket så vi stannade till och insåg att hon tappat en sko.. typiskt! Menmen det var bara att vända om för min del och börja leta. Jag hoppade av Jollan och började traska tillbaka medan dom andra for hem. Och till min stora lycka hittade jag skon! Så det blev tillslut en liten promenad på 3,5km - skönt!
På den korta biden jag var tvungen att gå på asfalt mötte jag en idiot till bilist men det tar jag i ett annat inlägg... 

 
 
/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0