Vad hade hänt om det var en storhäst?

Tittade på foxtrots startlista häromdagen och blev glad över att hon kom med men idag när jag tittar på programmet blir jag väldigt besviken för där står hon inte med längre.
Hur kan man missa två hästar i ett lopp?
Vad hade hänt om det var storhästar man glömde? Jag tror knappast dom bara hade fått en enkel ursäkt och att hästen står med på inskrivningen som vi fick för svar.
Om det hade handlat om storhästar hade säkert programmen tryckts på nytt och en ordentlig ursäkt hade man säkert även fått, men det är bara vad jag tror och nu var det ju bara ponnyer så då är det tyvärr inte lika viktigt.
Tråkigt, mycket tråkigt.
/Alexandra


Kommentarer
Postat av: Ann

Jättetrist och jag håller med dig om att ponnytravet behandlas väldigt illa, men du får ju starta i alla fall.
Detta har faktiskt hänt inom stortravet också. Då la man till ett extrablad i programmet. Hoppas de gör så nu också för dig.

2013-08-01 @ 19:50:30
URL: http://vickelbyponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0