Hej mitt vinterland

Hejsan!

Idag har jag varit ute med hästarna och i veckan drar vinterträningen smått igång Det var tre otroligt pigga hästar som fick pulsa i den nyfallna snön.
Disse var som ett krutpaket och jag önskar att jag hade tagit på han halsbygeln istället för vara rullen... 
Tycker han drar ihop huvudet en aning mer i rullen när han är på det viset.
Flickan var otroligt fin hon med, hade en snabbare skritt än vanligt och ville mest bara springa.
Jollan var minst lika pigg hon men eftersom hon bara gick på släp syntes det inte lika mycket.
Det blev en lugn tur med mycket skritt o även lite jogging. Det var helt underbart förutom att jag inte riktigt har kommit på hur mycket kläder det verkligen behövs nu. Det är dessa stunder det är otroligt skönt att ha stallet precis utan för dörren så man kan gå in och Tina upp en stund för att sen gå ut och natta hästarna. 
Och Bob fortsätter att imponera!
Han har nu börjat med att självmant gå och ställa sig i gången blickstilla så att jag kan sätta fast honom för våran dagliga borstning. Kan man bli mycket sötare?

/Alexandra 

Kommentarer
Postat av: :)

bra alli, tips mer bilder :D

Svar: Mer bilder kommer! Men det är svårt när det är mörkt hela tiden...
Alexandra & Frida

2013-12-10 @ 10:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0