Hiss

Reflexspray Horse and pet

Jag hittade denna på hööks och var bara tvungen att köpa den för att se om den fungerar. Jag är verkligen petnoga med att ha mycket och bra reflexer den här årstiden.

Det är alltså en reflekterande sprayfärg som man kan använda på hästar eller andra djur. Den syns inte i dagsljus men reflekterar otroligt bra vid belysning.
Det finns även en för textiler.

Jag rekommenderar alla att köpa den då den är otroligt lätt att använda och tvätta bort. Den enda nackdelen är att hästarna kan bli rädda för spray-ljudet. Jollan som jag än så länge bara har provat den då var skeptisk till vad det var för något men brydde sig annars inte mycket. Disse däremot kan jag tänka mig kommer bli rädd för den eller iaf tycka jag är väldigt dum som sprayar på honom. 
249kr för 200ml på hööks

Är det någon fler som har provat den och vad tycker ni isf om den?:)

/Alexandra 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0