Älskade Revansch

Är så fruktansvärt glad att jag faktiskt tog mig an Ralle. Han är så speciell och så underbar. Idag red jag honom långt för första gången och 4e uppsittningen i hela hans liv. Han är så glad, öronen spikrakt framåt och skrittar det fortaste han kan. Trodde jag aldrig skulle få se honom så men trägen vinner! Vi for Sladan som är en havsväg som går runt en sjö också. Försökte få honom att förstå att han fick galoppera men det tog lite tid haha. Tillslut föll han i galopp och blev jättepigg och ville bara dra iväg men andra gången föll han i galopp snabbare och galopperade en bra bit och gick att reglera som man ville. Nu är det bara jag som måste träna mig själv, känner att benmusklerna inte riktigt är på topp!
 
Ikväll har jag bara pluggat MatteC så är något less på det kan jag säga, längtar bara tills lördag då ja får fara ut med mina älskade vänner och älskling! Behöver göra nåt annat än att bara plugga nu känner jag. På lördag åker ju också mamma och pappa utomlands så vi tre tjejor blir ensamma. Blir dock jag som måste agera taxi till alla som ska på träning, vilket är typ varje dag;)
/Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0