En annorlunda Hiss/Diss

Godmorgon på er alla!
 
Igår blev det en sen kväll så jag orkade inte sätta mig ner o blogga.
iaf så tänkte jag skriva en lite annorlunda Hiss/Diss nämligen om gårdagens körtur. Jag börjar med att Dissa Floremark, alltså vägen jag valde att köra på. Den var hår och isig och inte alls som den brukar... Så det gjorde mig väldigt besviken och jag tog det extremt lugnt med hästarna bara för den sakens skull.
Men däremot vill jag Hissa hästarna över att dom var så otroligt fina även fast det inte gick i några högre farter. Alla var pigga o glada med sptetsade öron. Jag körde Foxie och hade Jollan och Disse på släp. Turen gick ändå väldigt bra och vi var ute i lite över en timme. 
/Alexandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0