Fulltupphelg

I helgen har det hänt en hel del så har inte haft tid att blogga helt enkelt. I Fredags kom Anton hit då gjorde vi världens godaste ceasarsallad och skottade tak som farfar blev överlycklig för! Hände även en liten annan incident. Vi skulle kolla oljan på bilen för att lampan hade börjat lysa sen slocknat. Skulle backa så den stod plant men då körde jag fast och när vi skulle dra loss bilen så gick bogseringslinan av och snärtade rakt på regskylten så hårt att hela bakrutan gick sönder. Tänk er smällen!! Fick ungefär panik och grät i 5 år tills jag liksom kom på att det inte var vårt fel och att det var jävligt tur att ingen gjorde illa sig!! Liksom Rebecca stod en bit bort och jag satt i bilen som blev full med glas.. Rolig överraskning för pappa och mamma iallafall när de kom ut på parkeringen på flyget, aja dom blev inte arga och förstod.
 
På lördagen kom Janne vid 1 och skodde pojkarna. Rackarn behövde inte pleggas och Ralle skötte sig också bra! vid 2 var ja tvungen att fara i hämta mamma och pappa på flyget. Janne ville inte att jag skulle fara förns han hade tagit båda bakhovarna som Ralle är jobbigast med.. Att Ralle ska va så mesig och töntig så han måste ha mamma med sig jämt:( Aja han hade skött sig med framhovarna när ja for iallafall. 
 
Hämtade mamma och pappa där, bruna och fina! Vill så gärna boka en resa nu direkt så får se om jag gör det snart. Vi hade välkomstmiddag hos farmor och farfar med mormor och morfar. Fick  alla 4 Ralph Lauren parfymer i små gulliga flaskor och alla doftar super:)
 
Idag for jag och Rebecca ut och körde. Vi bytte häst bara för att. Ralle ser så fin ut men också väldigt okoncetrerad så måste få honom mer koncentrerad. Vi sammanfattade det som att han har ett superfint steg men han vet inte om det själv för han springer och kollar runt och benen följer bara med;) så det liksom ser inte lika fint ut som det borde göra:( Rackarn va pigg och glad och vi körde drygt en mil så de va bra:)
 
Bjuder på några bilder från helgen!
 
 
 
/Frida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0