Gårdagen

Hej solstrålar!

Jag glömde att blogga igår kväll.. Men iaf så får jag ut på en sväng med disse. Jag skulle ha kört med Frida o Rebecca men så blev det inte för Frida mådde inte bra, hoppas hon mår bättre!
Så då tänkte jag ta Billy på släp men när jag kom o skulle hämta in honom sa att bestämt att han inte ville följa med då han vände på rumpan och gick iväg. Kände inte att jag orkade springa runt i hagen efter honom så då blev det bara jag och disse.
Vi körde ca 1 mil och han kändes fin, lite spänd ibland men det är inget ovanligt..
Vi mötte en hund som började skälla på honom som en galning men han brydde sig inte ens:)
Efteråt fick han massa med mys och så stretchade jag honom sen fick han gå in i boxen o sova.
/Alexandra


Kommentarer
Postat av: reb

fler bilder :))

2013-02-25 @ 11:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0