God morgon

Sitter på skolan och väntar på att vi ska spela curling! Har aldrig gjort det förut men jag tror det kommer bli superroligt. Kan dock inte reglerna men förhoppningsvis så får man lära sig;). När jag kommer hem idag väntas semlor hos farmor&farfar, överlägset godast och så har det varit i alla år. Igår skulle ju Janne komma och sko men det blev inte då han inte skulle hinna menmen ingen panik, blir väl om nån dag istället hoppas jag. Igår for vi istället ut och körde/red. For inte på nån lång tur och det gick väl både bra och dåligt. Rackarn var het som en spis så Ralle blev lite övertaggad och lite rädd för Rackarn. Aja shit happens, mindre havre till Rackarn för Rebecca ville inte ha honom så där! 
 
Kan ju också passa på att berätta att jag har fått jobb hela sommaren! Ska jobba på Norums Fisk. Har jobbat där tidigare i typ två v och det enda man gjorde var att slita och lukta fisk. Menmen det skiter jag i faktiskt. Nära och bra till jobbet känns awesome. Får se vad man hittar på för dom pengarna men nåt iallafall. Är sjukt sugen på att fara utomlands långt bort! Så får se om det blir en kortare tur med Hanna och en längre med Anton. Nåt blir det iallafall. 
 
Fina Trasan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0