Kombi -30

Jag måste bara hissa mina underbara vantar.
För ett tag sen frågade jag er läsare om ni inte hade några förslag på varma vantar och då kom Anna med ett förslag på ett par vantar som heter Kombi -30.
Så när jag fyllde år fick jag dessa vantar och oj vad jag älskar dom!
Den är speciellt framtagen för att tåla både vind och väta och är perfekt för de med frusna händer. Den är en tumvante men den har en innervante vilket gör den varmare. Och den passar perfekt under körturena. Än så länge har jag inte frusit i dom och då har jag ändå kört häst vid -17. 
Jag tror även att dom heter -30 just för att de ska tåla ner till de gradantalet, däremot kanske dom inte tål lika mycket när och om dom utsätts för vinddraget när man tex. kör häst.
Priset ligger runt 300-400kr men det tycker jag absolut dom är värda. 
Så till er alla som fryser om händerna så kan jag verkligen rekomendera dessa. 
Och tack Anna för att du kom med förslaget till mig! :D
 
/Alexandra 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååh vad roligt att höra att du tycker om dom!! :D
Är det bästa inköpet jag gjort i "vantväg" och kommer aldrig försöka med någon annan vante längre. Har haft mina i tre år och köpte nya nyss eftersom fodret blir ganska slitet, trots att jag använt dom varje dag under vinterhalvåret i tre år så fryser jag ändå inte i dem!



Svar: Jag verkligen älskar dom! :D
Alexandra & Frida

2013-02-07 @ 21:24:41
URL: http://ponnytravarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0