Lugna puckar

Nu är hästarna nattade.
Jag körde lilla Billy som sagt och han kändes verkligen jättefin! Vi tog det mest lugnt för väglaget var inte det bästa men när vi väl travade hängde billy med ralle riktigt bra vilket är roligt.
Har ju inte kört Billy på evigheter men han var ändå hur duktig som helst:)
Det enda tråkiga är att jag nu verkligen har bestämt mig för att sätta ut Billy på annons..:( visserligen ska jag bara leasa ut honom men det känns ändå lite tråkigt eftersom det kommer bli tomt i stallet om han far någonstans. Men allt positivt överväger ändå det negativa/tråkiga.

/Alexandra


Kommentarer
Postat av: reb....

bra att det är mer bilder nu, eloge :D

Svar: haha gör ju allt för dig;P
Alexandra & Frida

2013-02-27 @ 21:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0