Ponnytravgala 2012

Det var helt klart den roligaste galan i år då vi bjöds på lite underhållning från början.
Sen började prisutdelningen. (Jag skriver pristagarna i den ordningen dom kom, 1-2-3)
Först ut var Årets kat A där dom nominerade var Granat, Bäckdalens Picazzo och Othello II. 
Årets kat B där dom nominerade var Talang II, Dar's Foxtrot och Mys Fritz.
Årets kusk 12-15år där dom nominerade var Lucas, Elias och Thelma.
Årets kusk 16-25år där dom nominerade var Alexandra, Amalia och Sofia.
Årets komet blev Granat.
Årets veteran blev Näsvallens Bobina.
Årets montéekipage blev Dar's Foxtrot och Alexandra Gustavsson.
Sen var det fler som fick ett diplom:)
kan tillägga att jag blev riktigt förvånad över alla mina priser jag fick :)))
Nu blir det förhoppningsvis god middag och trevlig underhållning.

/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0